دلم شاعر میشود

غم که می‌آید در و دیوار، شاعر می‌شود
                                   در تو زندانی‌ترین رفتار شاعر می‌شود
می‌نشینی چند تمرین ریاضی حل کنی
                                              خط‌کش و نقاله و پرگار، شاعر می‌شود


تا چه حد این حرف‌ها را می‌توانی حس کنی؟
                                           حس کنی دارد دلم بسیار شاعر می‌شود


تا زمانی با توام انگار شاعر نیستم
                                                از تو تا دورم دلم انگار شاعر می‌شود


باز می‌پرسی: چه‌طور این‌گونه شاعر شد دلت؟
                                           تو دلت را جای من بگذار شاعر می‌شود


گرچه می‌دانم نمی‌دانی چه دارم می‌کشم
                                          از تو می‌گوید دلم هر بار شاعر می‌شود

 

                زنده باد ایران                                  پاینده باد جوان ایرانی
سلام بر همه دوستان عزیز
امیدوارم  حالتون خوب و خوش باشه.
راستش از اونجایی که خودم جوون هستم و مشکلات زیادی دارم که برای حلش باید با کسی مشورت کنم به این فکر افتادم که با یه تعداد از دوستانم که در امور مختلف مشغول به کار هستند در کنار شما باشیم.
از امروز میتونید همه مشکلاتتون رو در این وبلاگ با مرد بارانی در میون بگذارید و مطمئن باشید با همه شما با هر فکری و در هر زمینه ای  همراه خواهیم بود.
به امید روزی که همه جوانان ایرانی خود و میهنشان را سربلندترین و بهترین بدانند.
yahoo id :friend_gh

email:friend_gh@yahoo.com

gmail:gh.ghasemi@gmail.com