سلام و صد سلام
نمیدونم تا حالا در باره پدرهاتون فکر کردید؟درباره مادرهاتون چطور؟
راستش من هر چی تو زندگی دارم از پدر و مادرم دارم و حاضرم جونم رو هم فداشون کنم.
پدرم اسطوره قدرت و از خود گذشتگی و مهربانی همیشه مثل یه دوست بوده برام و مادرم که هنوز نگرانه که نکنه که من خم بیاد به ابروم . محرم اسرارمه حتی تا الان که بزرگ شدم.خیلی دوستشون دارم و از همینجا دست هر دوتاشون رو میبوسم.تا ابد دوستتون دارم.


نظرات 1 + ارسال نظر
پریناز دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:35 ب.ظ

سلام خوبی مطلبت قشنگه من یه شعر شنیدم در بارش
اینه
گرچه پدر تاج سر است سلطان قلبها مادر است
خوش باشی و موفق
وبلاگ سفر به اعماق اینترنتت هم باحاله اما این یکی بهتره (چشمککککککککککککک)
خوش باشی مرد بارانی
همه جا مشکوک میزنیااااااااااا خو اسمتو بزن دیگه من به کسی نمیگم
بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد